Wednesday, 26 May 2010

Caption Contest 3

This is a caption contest called 'You think you are funny?'




You think you are funny?  3.0

Please write a caption for the Picture below


More Pics @ MySpaceAntics.com
 
Good Luck people.


P.S: For those people who would like to know the rules, please check here.

21 comments:

tikulicious said...

ROFL :D will come back and comment right now am too full of laughter. hahhaha

Nu said...

1.His back is smelling foul !!

2.Tissue paper shortage I guess :(

3.Naak Kata Di hamari !!!!

karan a said...

lol. Really out of box pic!

"uthmam dadddad padam..

Madhyam padam thuchchuk huchchuk….

kanistham thudthudiya padam..

sud sudi pran katakammm !!!

aaaha" lol

Mohan said...

I know what not to eat...!

Bedlam said...

I sound like Himesh when I sing this way.. (naak pakadke)

Where did I last itch with this finger?? :-S

Mahn, she never keeps a hankey in my pocket..

I thought his wife cooks good, but woah his farts explain..

Lakshmi Rajan said...

"This is what called to be literally at receiving end"

"Hitlers Gas Chamber - revisited"

"phew! must be a Bush-fire"

:P

Psych Babbler said...

1. "Even the President farts?"

2. "I'm just going to pretend he did it...everyone thinks he's an idiot anyway!"

Tavish Chadha(sensible-bakwas.com) said...

He fools the world that the weapons of mass distruction are in Iraq, when he is hiding them in his tummy! Sigh! Gob bless America!

Smitha said...

There he goes, raising a stink :)

AmitL said...

Arghh!!I TOLD him not to have raajma chaawal for lunch!!
-----
How is it that he didn't smell or hear that?

Anonymous said...

I though he said Iraq possessed Biological Weapons of Mass Destruction..

Shahid said...

This is what happens when you have a foolish president...I dint literally mean "up yours"...and see now my finger will stink for eternity!!!

Journomuse said...

Translation on News Clip : Bush ke humne bolne hi kyun diya. US ki Naak kata di na saale ne!!

Neha said...

why to fart and waste it when you can burp and taste it

Sowmya said...

Bush plans "back" fires on Powell!

Powell Smells a Rat!

Rajlakshmi said...

hahaha ROFL ... people can really come up with hillarious caption ...

i will think of something and post :D

hitesh rawat said...

1- "So Bush at last did find the Weapon of Mass Destruction"

2- "Now i know what was on the lunch Menu"

3- Fire in the HOLE.

4- "Mulli ke paronthe kha kha kar Faale ne.....Naak ke baal jala daale"

THE REALIST said...

"WE ARE GONNA SMOKE THEM OUT".
Them - not me u idiot...

"Colin Powell found WMD"

Colin Powell: Yeah I Know "WE STINK"

Jeremy from We Took The Bait said...

As Colin's cocaine habit progressed, he became less and less concerned about keeping his drug use out of the public eye.

AmitL said...

EU summit?Smells more like the eww summit!

Rajendra Raikwar said...

It's Very Funny..

Post a Comment